شکایات
ما در مهرپتشاپ پلاس، رضایت و اعتماد مشتریان را اولویت اصلی خود میدانیم و متعهد هستیم در صورت بروز هرگونه نارضایتی، با دقت و سرعت به آن رسیدگی کنیم.
چگونه شکایت ثبت کنید؟
اگر در هر مرحله از خرید یا دریافت خدمات دچار مشکل شدید، میتوانید از راههای زیر با ما تماس بگیرید:
ایمیل: mehrpetshop2@gmail.com
شماره تماس:05632323562
فرم تماس یا چت آنلاین در سایت
روند رسیدگی به شکایات:
1. پس از ثبت شکایت، تیم پشتیبانی ما آن را بررسی میکند.
2. حداکثر ظرف ۴۸ ساعت کاری با شما تماس گرفته خواهد شد.
3. بسته به نوع مشکل، تلاش میکنیم راهحلی منصفانه و رضایتبخش ارائه دهیم.
موارد قابل پیگیری:
مشکلات در ارسال یا تحویل سفارش
مغایرت کالا با توضیحات
نقص فنی یا کیفیت محصول
برخورد نامناسب یا پشتیبانی ناکافی
ما همواره به دنبال بهبود خدمات خود هستیم و بازخوردهای شما راهنمای ما در این مسیر هستند.
---